My Persona Style Community (MyPS)ditubuhkan atas dasar berkongsi minat yang mendalam dalam arena permotoran khasnya kepada pemilik Proton Persona. MyPS ini lebih kepada aktiviti rekreasi dan berkumpul sesama ahli untuk bertukar-tukar pendapat.

Blog ini dibangunkan sebagai satu wadah untuk berkongsi pengalaman dan membantu ahli untuk mendapatkan info-info terkini. Semoga kewujudan MyPS ini dapat memberi manfaat yang sewajarnya kepada semua dan menghindari dari gejala-gejala yang tidak sihat.

Kepada yang ingin menyumbang artikel, gambar emailkan ke kelabmyps@yahoo.com.my

Sebarang pertanyaan, jemputan, kerjasama kelab boleh menghubungi CheguDeen 016701713 atau sdr Rasyid Stylo 012730304



MyPS~It's Evolution Style

Memartabatkan Kekeluargaan dan Persahabatan

Semua team MyPS n Friends sila beri sokongan untuk xtvt yang berikut~

Semua team MyPS n Friends sila beri sokongan untuk xtvt yang berikut~

My PERSONA STYLE CALENDAR

Sunday, August 21, 2011

MAJLIS BERBUKA PUASA MyPS


Syukur alhamdulillah, Majlis Berbuka Puasa MyPS telah dijalankan dengan jayanya di Hutan Bandar Bistro pd 20 Ogos 2011. Biarpun dalam perancangan dan majlis yg sederhana, tetapi kehadiran dan sokongan ahli MyPS yg kaw kaw punya telah menjadikan majlis sangat meriah dan dasyat.

Jutaan terima kasih kepada yg hadir, dan tak lupa juga yg memberi sumbangan dan tajaan dalam bentuk kewangan dan barangan bg menjayakan majlis ini.

Selamat meneruskan ibadah puasa dan selamat meraikan Hari Raya Aidilfitri. Hati2 dijalanraya, Ingatlah orang yg tersayang!



No comments:

Post a Comment