My Persona Style Community (MyPS)ditubuhkan atas dasar berkongsi minat yang mendalam dalam arena permotoran khasnya kepada pemilik Proton Persona. MyPS ini lebih kepada aktiviti rekreasi dan berkumpul sesama ahli untuk bertukar-tukar pendapat.

Blog ini dibangunkan sebagai satu wadah untuk berkongsi pengalaman dan membantu ahli untuk mendapatkan info-info terkini. Semoga kewujudan MyPS ini dapat memberi manfaat yang sewajarnya kepada semua dan menghindari dari gejala-gejala yang tidak sihat.

Kepada yang ingin menyumbang artikel, gambar emailkan ke kelabmyps@yahoo.com.my

Sebarang pertanyaan, jemputan, kerjasama kelab boleh menghubungi CheguDeen 016701713 atau sdr Rasyid Stylo 012730304



MyPS~It's Evolution Style

Memartabatkan Kekeluargaan dan Persahabatan

Semua team MyPS n Friends sila beri sokongan untuk xtvt yang berikut~

Semua team MyPS n Friends sila beri sokongan untuk xtvt yang berikut~

My PERSONA STYLE CALENDAR

Wednesday, March 31, 2010

Surat Jemputan dari TJ MART


4 comments:

  1. " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara
    Sebuah persahabatan....
    Terima kasih
    kembara ziarah maya”

    ape pun kami sedang baca older entry pos korang ni… thanks kongsi cerita..thanks sebab aku menerima respond yang baik dari blog korang ni…

    eeeemmm dah dekat kat bengkel kami tu... yup aku akan turun nanti... but aku pakai kereta Toyota tapi aku akan tengok lah program tu....

    boleh tak aku tolong promote kat blog aku ni ....

    ReplyDelete
  2. boleh..boleh...tokey..hihihi

    ReplyDelete
  3. Salam ziarah salam muhibbah dari
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    kami hargai aktiviti sihat ini... Insya Allah moga mendapat sambutan menggalakkan dari orag ramai....

    yup aku dah letakkan iklan tentang program yang ko jalankan kat blog aku... promote mempromote sesama kita...

    ReplyDelete
  4. thanks nizam..
    tolong2 promote club aku key..
    kalau ade member MyPS nak cat kat kedai ko pun bley la bg rage baek punyeeee...hehe

    ReplyDelete